Retur & bytte
Retur & bytte
Her finner du informasjon om angrerett, retur og bytte hos CombatStore.no.
Innholdsfortegnelse
- Angrefrist og returrett
- Når aksepteres ikke retur?
- Fremgangsmåte ved bytte og retur
- Returadresse
- Behandlingstid og kreditering
- Har vi levert feil vare?
- Pakker som ikke hentes
- Angrerett for bedrifter og klubber
Angrefrist og returrett
Du har rett til å angre på kjøpet ditt og returnere varer innen 14 dager fra og med den dagen du mottok varene.
Når aksepteres ikke retur?
Retur vil ikke bli akseptert dersom:
- varen er brukt eller skadet
- original emballasje er fjernet eller skadet
- merkelapper er fjernet eller mangler
- produktet ikke er sendt tilbake innen angitt frist
OBS: Produkter som susp, kompresjonsshorts og undertøy regnes som hygieneprodukter og kan derfor ikke returneres dersom emballasje/forsegling er brutt.
Fremgangsmåte ved bytte og retur
- Gi oss beskjed dersom du ønsker å returnere eller bytte en vare, slik at vi kan registrere dette på din kundekonto.
- Pakk varen forsvarlig slik at innholdet ikke skades under transport.
- Send varen tilbake med Posten/Bring og ta vare på sendingsnummeret. (Returfrakt dekkes av kunden.)
- Ved bytte bestiller du selv ny og riktig vare på CombatStore.no.
Vi anbefaler alltid å bruke pakke med sporingsnummer. Retur sendt som brevpost kan ikke spores.
Returadresse
Retur må sendes med Posten/Bring. Vi mottar ikke retur via PostNord.
CombatStore c/o Direct House Arendal ASPostboks 19
4855 Froland
Telefonnummer for varsling: +47 906 94 725
(merk, dette er ingen kundeservicetelefon)
MERKES: med ditt ordrenummer, navn og adresse
Behandlingstid og kreditering
Returfrakt er på kundens ansvar med mindre varen er defekt eller feillevert.
Etter mottak og godkjennelse av returen vil vi kreditere beløpet for den returnerte varen.
Det kan ta inntil 2 uker fra du sender returen til vi får behandlet den. Dersom du har betalt med Klarna, kan du lese mer om blant annet frysing av faktura på Klarnas nettsider.
Har du spørsmål angående returprosessen? Kontakt vårt kundeserviceteam.
Har vi levert feil vare?
Av og til kan feil oppstå. Dersom vi har levert feil vare, dekker vi returkostnaden.
Ta kontakt med oss for å få tilsendt returlapp. Dersom du returnerer varen uten avtale og returlapp, må du selv dekke fraktkostnaden.
Pakker som ikke hentes
Varer sendes normalt til nærmeste postkontor/post i butikk. Husk å hente pakken innen fristen.
Dersom pakken ikke hentes innen fristen, mister du retten til å angre kjøpet etter angrerettlovens §§11 og 13. Du blir da belastet for fraktkostnader tur/retur samt et behandlingsgebyr på kr 500,- til Be Cool AS.
Passer det ikke å hente varen innen fristen, anbefaler vi at du kontakter hentestedet for å avtale nytt hentetidspunkt.
Angrerett for bedrifter og klubber
Angrerett gjelder kun for privatpersoner. Bedrifter, klubber og foreninger kan ikke returnere kjøpte varer uten særskilt avtale med CombatStore AS.